var lixom bara tvungen att lägga ut detta inlägget

Hej bloggen.
asså detta kommer bli ett jätte snabbt inlägg.
sen 4 spenderades "dagen" "kvällen" med isablea.
riktigt roligt.:)
vi har dansat eller ja jag isade hon en dans jag har börjat på sen kom vi på mer och mer och mer och så snart är den klar.
jag dansade inte så mycket ville lxom inte riskera ngt.
men i alla fall sen så satt vi i badrummet och flummade så ville jag prova en sak dom gjorde i en film.
mins inte vada den heter.
haha dom tog rakskumm i näsan och rakade.
haha
gick inte så bra.
efter det så hade jag nysattacker som fan asså.
omkring kanske 18 nysningar?
snacka om att isabellla inte fattade det haha hon bara efter typ 5 nysningen, asså emma skojar du eller?? haha
jaja, nu har bebis gått och nu ligger jag här med min super mario tröja;) ( så SÖT )
haha
och ska snart lägga mig till ro och försöka sova.
hoppas jag mår bättre i morgon.
puss på er alla
älsakr er


// Emmsa

1 kommentar: