(L)

Hej bloggen.
ligger nu här i sängen med en kopp te och emma som sitter brevid mig!
emma tyvärr är jätte sjuk och hostar som faaan. 
synd om henne faktiskt :(
Idag har man träffat Kajsa, vi frös så mycket så vi åkte in till ica köpte choklad och sen kollade vi på film hemma hos mig.
Nu är jag med emma och vi har precis skrattat åt gamla bilder
så mobbade och små vi var då :')
Men nu har vi mognat mer, men vi ska säkert kolla på dom bilderna vi tar nu när vi är 17 och tänka samma sak.
Nu är det bara 4 dagar kvar tills julafton och paketerna håller på att översvämma under Emmas julgran!
snön ger riktig vinterkänsla också, längtar inte alls tillbaka till Thailand. Där det är äckligt varmt och fuktigt.
jaja men nu ska jag och emma mysa i sängen
haha det lät kanske lite fel. men nu eftersom hon är sjuk så får man ju ta det lugnt.
btw emma ska inte in till skolan imorgon, stackaren har feber :( 
Imorgon blir det nog en lugn dag, kanske ska in till Toppen med familjen vet inte...
På tisdag ska jag klippa mig, ska få bort allt torrt och äckligt på topparna :s
Dock ska jag inte färga osv. är nöjd med färgen som den är och tänker inte färga bara för alla gör det :D min egen stil typ
tänkte och klippa upp det liiiiiite och klippa sne lugg.
ja ni ska få se före och efter bilder sen.


ska gå nu,
älskar er...
puss 
isabela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar