sjuk.

hej bloggen.. 
i dag är jag sjuk :(
man tänker ooo jag vill bli sjuk jag vill missa skolan sen när man vell är sjuk så är det förfärligt.
ni kanske undrar vasd för sorts sjukdumm eller så man äger jag har.
jag har jävl.gt ont i halsen jag ska säga er..
jag har aldirg haft så här ont..
aldrig
aldrig
men i alla fall så gick jag upp 02.07 i natt och gjorde te..
det brukar alltid hjälpa men tyvärr så gorde det inte det den hära gången..
mamma är lite tveksam om jag har körtelfeber..:S
så vi sak gå till doktorn i dag kanske.
men i alla fall så hjälpte inte te et så jag somnade igen.
nu har jag precis ätit frukost och sitter vid datan .....
sen när isabella kommer hem från skolan ska jag nog prata med henne hela dan.
det är i alla fall roligt att göra när ma är sjuk.
oj jag menar inte så isabella det är alltid rligt att prata med min bebis.
men i alla fall så nu fick jag ont i magen.
ajajaj.
idag ska jag nog faktiskt.
se på tv ta tecket in till soffan och mysa med film och isabella.
men men jag och isabella pratade om i går att vi ska lägga ner bloggen till vinter.
men asså så att isabella inte skriver för tt jag tycker det är j'ätte roligt att skriva på bloggen.
men jag kan pressa isabella med att hon ska skriva några inlägg i alla fall.
jag ska berätta vilka ämnen jag skulle haft i dag om jag inte vore sjuk..:
nu på morgonen skulle jag haft musik i en timme 8.15-9.15
sen efter det skulle jag ha haft rast från 9.15-9.40 
sen skulle språkvalet börjat 9.40-10.30
sen 10.35 skulle jag ha haft engelska i från 10.35 till 11.25 sen klckn 11.25 skulle min idrott börja.. från 11.25-12.15
sen skulle jag ha aft lunch från 12.15-12.30
sen så skulle jag ha haft so från 12.55-14.10.
sen sp skulle skolan börjat, så sklle jag direkt cyklat till dansen.
så jag vet inte om jag kommer till skolan i mrogon om jag mår som jag gör just nu.
för jag ska säga er att må som jag gör just nu är inte roligt.
klockan är just nu 09.33 och mamma ringde just och sa att jag skulle åka till vårdcentralen och ta prov och se vad jag hade.
min tid där är klockan 11.20.
mamma hämtar mig klockan 11.00
mycket såna diketal klockor det blev här.
jag märkte just att jag har skrivit bloggens längsta inlägg:S
men jag har endå inget att göra.
men nu ska jag säga hejdå.
puss bloggen..

//Emmsa

2 kommentarer:

  1. är din hotmail
    sussidull@hotmail.com
    eller
    snussidull@hotmail.com
    MVH FILIPA

    SvaraRadera