borta bra men hemma är alltid bäst .

Hej bloggen, nu är jag hemma ;)
yes yes yes yes yes yes,
asså jag måste säga att jag har haft jätte rligt och jätte mysigt faktiskt.
sen på tåget på väg hem så bara blev tåget försenat 6-10 minuter så vi fick sitta där på tåget  ..
omg 
vet ni varför det var försenat jo jhag ska berätta:
ni vet att när man åker tåg man måste kolla av biljetterna,
så bara var det en neger ( om man får säga så ) som inte hade biljtt som hade satt sig där endå..
s bara ringde sj:s personal till polisen,
polisen kom och då så sa polissen till han, ta upp häderna ur fickan han vägrade typ;S jag blev svin rädd sen så bara trodde jag att han hade en bomb på tåget, för att på flygplan och sånt har dom ju säkerhets gångar men det har dom inte på tåg .....:S
så det tycker jag är jätte dåligt.
sen så bara grep polisen honom och tåget gick...
men så är man hemma nu.
kom hem i går.
ska till kajsa i dag ska sova där med henne och alle :D
så roligt:D


men men..
saknar dig I älskar dig I 


//Emmsa

2 kommentarer:

  1. är det skönt att komma hem?
    gick det bra på tågresan annars
    MVH FILIPPA

    SvaraRadera
  2. nej jag menar inte så jag menar bara att på tåget så var det en man som var konstig så jag var rädd och så bara är jag glad att jag kom hem får jag trodde att ha hade en bomb på tåget och så

    SvaraRadera