Måndag

tjooo
Idag var jätte seg typ på morgonen steg man på bussen och alla bara stirrar på en liksom vad vill dom? o.o
skolan var dryg som faan vi fick ta med min data till engelskan och vi skulle skriva 1000 ord uppsatts men liksom satt mig framför datan och inget kom fram ;( så jag spenderade typ resten av timmen att spela solitaire hhahaha läraren märker ingeting. Sen när man kom hem var det något fel med bussen ahh alla thai människorna bara yrade runt och liksom dom tror att jag fattar vad dom säger men dom pratar typ jdskghi eghoeu sofhsofh ? man baara okeeeeej :s
Så nu är jag äntligen heeeemmma, jävligt bra känsla asså :D
kk, nu ska jagg bada ;)
pusss

Och Emma:
I love you sosososoosososososososso much! liksom går inte och beskriva vad du 
betyder för mig! vi två tvillingar forever! livet ut, vad som än händer!! (:
ÄLSKAR DIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar