:( :) :/

Hej bloggen.
i dag åker jag :/.
har ångest..
vågar typ inte åka tåggg:(.
men det ska bli kul att det går så snabbt haha.:)
ni som känner mig eller hur yrar ag på morgonen?.
speciellt isabella vet det ;)
men i alla fall.

Isabella:
vet du hur mycket jag saknar dig?
jag klarar inte en vecka till utan dig.
det går lixom inte bara.
varje gång du lämnar mig här i sverige så bara cyklar jag i från dig men tusen klumpar i magen.
det är sjukt att man kan ha en sån vän som dig som bara man kan känna sig som mn är sig själv alltid.
och inte behöva sminka sig inte behöva falsk skratta.
för skratta det gör vi endå alltid.
men asså det är sjukt isabella!
jag har hittat en sån allrabästavän som dig.
bara du
bara jag
bara vi
tilsammans.
alltid vi ingen annan.
det har vi faktiskt lovat varndra.
och man håller vad man lovar.

klockan är här just nu 08.59
och tåget går 12.09
haha jag vet olönt att man ska åka en minut i tills den ska bli tio över.
men asså herre gud jag börjar få resefeber just nu.
en nu måste jag klä mig för.
västerås here i comeee.

miss you I
love you I.

bäst i vinter.




// Emmsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar