lite om mig vad jag gillar och inte gillar

LITE OM MIG.


JAG HATAR:

  •  personer som inte är säkra på sig själv
  • personer som inte vill göra något bara slappa
  • personer som säger nej till förslag jag menar kom på nåt bättre själv då..
  • personer som leker någon annan än vad hon/han inte är
  • personer som vill visa upp ägodelar på ens kropp.
  • personer som säger jag är så tjock ( jag vet att ni inte tycker det igentligen så sig det för er sälva istället. ni vill bara att folk ska säga nej du är inte alls tjock.)
  • personer som inte hjälper till
  • personer som pratar skit
  • personer som inte håller vad som lovar
  • personer som är egoistiska
  • personer som gör dumma saker.
  • personer som ljuger om att man är något t.e.x. och säger till andra det man har sagt.
  • Personer som slänger ut sig ord utan att tänka på vad dom egentligen sagt och ångrar sig och säger förlåt.
  • Personer som ljuger.



JAG ÄLSKAR:


  • Personer som är glada.
  • personer som står för vad dom säger
  • personer som står för vad dom gör
  • personer som är normala
  • personer som vill göra saker
  • personer so ger förslag om vad man kan göra
  • personer som är snälla
  • personer man kan lita på
  • personer man kan skratta med
  • personer man kan säga vad som helst till
  • personer som tänker sig för innan dom gör/ säger något
  • personer som älskar en som man är.
  • personer som berömmer
  • personer som inte ersätter en.

tack så mycket. väldigt tacksam för kommentarer.

//Emmsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar