jadå

Hej bloggen.
jadåå då ska man till doktorn igen... asså jag dörrrrrrrrrr..
det är så himla jobbbigt att vara sjuk.:(
hatar det.
.men i alla fall så ska jag dit typ samma tid som för två veckor sen när jag var sjuk då...
jag ska vara där eller ja min tid är klockan tio i elva.
men men.
nu siitter jag vid datan fb och tv mtv:) NICE..
synd om dom som är i skolan faktiskt.
lalalala.
haha hihi skojade bara
men sälla smsa mig om ni har mitt nummer vill inte lägga ut det här så alla kan sen.
men japp japp jaap.
kanske isabella i dag får se .
saknar henne mest hon och adam...
vill ni veta en läskig sak??
jo jag säger det endå.

ni vet att adam är i usa och isabella är i thailand så kommer dom båda till jul ju..
men det läskiga är att båda isabella och adam kommer den 18..
hahaha jag skrattade när jag ärde det..
blir mycket att göra den dagen.






//Emmsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar