hemmma!

heeej bloggen!
är hemma nu efter en lång vecka i chiang mai.
det började med att vi fick åka övernattnings tåg och den var jätte mysig och liten :D
men det var helt omöjligt att sova så jag bara satt uppe och kollade film på iPoden,
John tucker must die- den var ganska bra :)
sen bara behövde vi vakna helt tidigt och släpa med oss väskorna till bussen som sen körde oss till hotellet.
sen första dagen paddla vi sån vatten-båt-grej och det var jätte läskigt
när man kom till sånt stup med stenar och vi bara välte båten nästan det var jätte kul :D
ssen så satte vi upp tält, grillade marshmellows och sov i tälten
sen på morgonen var det sjukt kallt :o 17 grader
nästa dag så körde vi sån berg cykel typ det var jätte läskigt men kul ändå
efter det paddlade vi kayak och vi hade en tävling vem som kunde få mest personer på en
kayak på samma gång, haha det gick jätte dåligt!
på kvällen så hade lärarna satt upp en scen och vi hade mode visning och vi hade 1 timme att
skapa kläder och vi hade tidningar och sopposar det var jätte kul :)

men det är faktiskt inte lönt att jag skriver allt ni kan bara besöka denna bloggen där kan ni se allt!
www. bps 2010 year 9 resi .blogspot.com  (inga mellanrum)

ska lägga upp lite av mina egna bilder sen men lämnade min kamera i bilen och pappa har bilen just nu så jaaaaaa ni får vänta :D

är sjukt trött nu sov knappt på tåget så jag ska sova nu
älskar er! Love you E
3 veckor :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar