fars dag

Hej alla goa och söta bloggläsare i dag har det inte hänt något speciellt för mig men det är faktiskt farsdag och jag tycker att alla som har en pappa ska ge han en kram eller kanske ;) en puss och säga tt jag har ingen present men jag villl bara att du ska veta att jag älskar dig tack för att jag finns eller något sånt.
för jag vet hur mycket en pappa omskattar det.
om det hade funnits dotterns dág eller något och om jag skulle blivit firad med något fint eller något hade jag blivit jätte glad värkligen.
i dag gav jag pappa ett hjärta där det stog gulliga ord.
sen gav jag honom en mugg där det stog världens bästa pappa.
men japp.
vi slutar prata pappor nu då.
hela förra veckan så var jag sjuk.
eller ja inte hela eller jo typ jag var hemma tisdag-onsdag-torsdag-fredag men det var ganska skönt endå för att jag har hört att man behöver en veckas vila varje skoltemin för att klara sig bra i skolan.
för att man kan bara inte gå och gå och gå.
man behöver faktiskt vila lite också.
men nu så ska jag börja på måndag igen.
puss på er.

//Emmsa

1 kommentar: