ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ JAG ÄR TRÖG

vet, har inte skrivit på länge länge...
sorry ;s
I ALLA FALL!!
snart e det... Halloweeeen :D vet inte om jag ska på fest eller...orkar jag? men men imorgon ää det fredag jaa vad jag är glad! älskar att komma hem på en fredag! Men jaa skulle vara ännu roligare att komma hem till Sverige...
OCH snart ska hela 9:an (jag går i nian) gåå på sånt läger typ ja, ska bli skit kul
och nu så bara chilllar jag framför datan, har det as mysigt faktiskt.
ÄRr det bara jag som saknar sommaren? I do..
Liksom alla minnen och sånt, kvälls doppa sig, gå på stranden, vara ute, bada i havet, ja alla skit mysiga minnen!!
Men snart kommer jag till vintern och det är om typ 60 dagar... FATTA om jag längtar!! :L
Här kommer lite bilder från somras:
haha fail det tog skit lång tid att ladda så vi får ta det nästa inlägg....
även fast det är skönt med sommar & så, så är det ändå skönt med vinter och höst för asså jag har sommar typ 24/7 och det är jätte tråkigt, vi har typ 3 sesånger här i Thailand. 1. Varmt  2. Skit varmt  3. Skit varmt och regn

Okejj men nu börjar inlägget bli jätte långt så nu avslutar jag det här!
miss you guys! love you all! ni BETYDER
you are the ice to my cream... (L)
pusssssssssssssssssssssssssssssssssssss (K)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar