Är så himmla trött på allt

Jag ligger här i sängen nu är inne på min iPod måste bara få skriva av mig lite .... Först av allt så hatar jag så jävla mycket när människor ljuger, själv så har jag såklart ljugit men liksom det är bara för man kanske inte vill säga hela sanningen , men när någon ljuger rakt mot mitt ansikte haha då får jag damp typ, jag tål typ inte när ingen kan bara säga som det egentligen är!! Sen hatar jag också när man blir sur eller arg/ledsen för typ en liten pytte liten grej! Asså om man typ har slarvat bort någon liten grej så typ blir den andra människan typ sär dampig och ignorerar dig i flera månader.. Man vill bara säga typ HALLÅÅ det är inte the end of the world så chilis för faaaan!!! Och så säger den andra människan typ ääääähhh omajgash ;o hur vågar du prata till mig sådär bla bla bla bla..... och sen hatar jag när människor ska säga till vad jag ska och vad jag inte ska göra och hur jag ska se ut och sånt skit, HALLÅÅ det är mitt liv?! Jag lever det hur faan jag vill! Sist men inte minns hatar jag när människor låtsas va någon som dom egentligen inte är typ när man är runt killar och sånt så bara förvandlas dom till en hora som älskar alla grejer som killarna gillar?! Och sen om man är runt andra kompisar så är man helt anorlunda också!!


Japp det var typ allt jag hade säga, men jag älskar er , love you Emma !!
// issabelaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar