vet har inte skrivit på länge...

hahah emma kör solo på bloggen :) förlåt att jag inte har skrivit alls typ.
det är bara för att jag var med i en pjäs som pågick i 2 veckor och jag kom inte hem förrans 10 tiden på kvällen så jag var för utmattad att skriva eller logga in på datan helt enkelt.
och nu är jag sjuk. great liksom.
;(
men det är 2 veckor till sverige! jag har längtat i evigheter men nu ska jag äntligen bort härifrån :D
och idag har jag dekorerat om hela mitt rum ni ska se före och efter bilder sen.
jag har gjort en ny header till bloggen men emma får se den först eller ska det bli en överaskning? :P
Har helt fullt upp denna veckan så ska se om jag kan trycka in något inlägg här och där.
längtar jätte mycket till kylan framför allt snön! och såklart julen :) mina svenne vänner också!
julen tycker jag är bäst!
ska gå nu puss på er alla
ISABELLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar