Panik

Hej bloggen
Sitter nu här i sängen och kan inte sova...
Mamma föreslog att vi skulle kolla på sherlok holmes ikväll
Fy fan vad rädd jag är nu hahah
Jag klarade bara av 15 min av filmen!
Blir skit lättskrämd :(
Jaaaa som ni kanske vett så hatar jag allt med skräck :P hahha emma vet säkert
Vet att jag kanske låter lite bögig nu men jag älskar filmer med romantik och sånt
(L)
Har lovat att aldrig kolla på skräck filmer igen teehheeee
Veeeeeeeeeeeet jag är tråkigg som in i! Är faktiskt ganksa tråkig som person :P
Hopppppas ni intr blir arga på migg nu för mina filmval :p *host* emma *host*
hahha skoja bebis meeen jag vet att du älskar scräck och sånt
Meeen klarar faktiskt inte avv dom :( är inte modig som du ;( kommer aldrig blii
Jag är en bajskorv. Seg och tråkig.
I know that already!
Sååå yeaaah
Ska försöka sova nu om inte sherlok holmes kommer och mördar mig
PUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar