Idag

Hej bloggen.
i dag så har jag varit med mamma på toppen vi handlade det sista till i morgon.
sen handlade jag julklapp också.
i morgon på julafton kommer mina kusiner och mormor och morfar.
vi börjar alltid att köra julklappsleken. 
sen äter vi.
spelar lite spel. sen kommer då " jultomten ", sen får man öppna ALLA sina paket man fått.
och man blir alltid glad!!
nu ska jag snart in till malmö för att hämta min syster.

pappa och mamma ska bort i kväll så det blir syskonen hemma ikväll.
det snöar hela tiden.
perfekt väder för julafton.
jag har hört att det ska snöa så mycket fram till julafton. eller annan dagen eller vad det heter nu..
isabella är hos sina kusiner i dag!!
ska fira mini julafton där för att i morogn ska dom fira själva bara med familjjen.

hoppas du får något fint i morgon isabella.
krya på dig fresten.
IDAG blev jag frisk.
och IDAG så är isabella sjuk.....
hon mår inte så bra i dag i alla fall.

men jag hoppas du snart mår bättre.
mamma och jag bakkade knäck i förr går tror jag det var..
dom blev jäte bra..
sen kommer mina kusiner med mer godis.
God Jul Och Gott Nytt År.
önskar vi er !!
ha en super bra julafton och ett super bra början på ett nytt år :)
PUUUUUUUSSSSS..
/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar