hänt mycket idag

HAHA HEJ.
hejsan allihopa
måste berätta lite om i dag,
i dag i skolan har jag aft jävligt ont i magen..
skrattat iihjäl mig på toan med emma och amanda, haha.
sen efter så bara asså efter skolan då så gick jag hem till sebastian..
hahaha måste berätta världens roligaste..
hahah vi tog sebastians pappas eller hans familjs gräsklippare, det är en sån man kör och styr med asså inte en sån man går med utan typ en bil.
sen så görde vi och plogade av snön på vägarna hahaha.
sen kom han på att man kunde sätta en pulka där bak.
så gasade han och s¨satt jag dr bak ju hahaha.
skrattade jätte mycket.
seen så var det min tur att köra hahaha.
sen var det sebastians tur igen s¨tittade han på mig där bak medans han körde så höll han på att köra ner i diket.
HAHAHAHA.
omg så roligt,
men ja nu är jag här hemma.
isabella komemr om 8 dagar omg omg omg omg omg omg omg omg omg.....
sjukt roligt ska det bli i vinter,
puss på er alla.
det blir video inläg i vinter,
pussssssssssss 


//Emmsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar