tisdag................................ i morgon.:P

Hejsan bloggen. asså jag känner mig värkligen som en sån kissie bloggare wannabe.. hejsan bloggen men jag menar säger man inte det?
hej bloggen låter ju inte så bra eller.
asså ne jag vet inte haha :D
men i alla fall, i morgon är det tisdag då är dagen nice värkligen för att det är dans, men hörrö rimmade det inte ?:S
sen är det onsdag också ganska nice för att på kvällen ska jag sova över med amanda roligt roligt.:D
sen på torsdag är det studiedag.
sen på fredag är det vanlig skol dag och sen helg.
och då ska jag spendera den på att snacka med I.
I=isabella.
asså veckorna går för snabbt faktiskt.
men det är kul för att isabella kommer sart.
asså vänta lite jag är bara BÄST på att rimma hörde ni inte nu igen hahahaha.
men i alla fall så längtar jag till vinter skit mycket.
men asså jag vet inte vad jag ska skri´va om så jag återkommer nog i morgon.:D

// Emmsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar