lördags maskerad♥

Hejsan bloggen. i går var det fredag och då var det så jävla chill dag, vi kommade på anne frank's dagbok från andravärldskriget, för att vi hade sån fn dag,
vi slutade halv 2.
dagen bara rullade fram..
i dag vaknade jag 10.59 jag känner mig svin coool;)haha..
men i dag så ska jag på maskerad typ halloween maskerad hemma hos kompis. vet ni vad jag ska vara utklädd till jag kan berätta.
okej..
jag ska  ha ett lucia linne på mig och alla synliga delar som syns sedan på kroppen ska vara vit och grå grön lite så mögglig.
sen så ska jag platta mitt hår och färga det svart med kanske lite röda slinngor.
ps: den färgnings saker går bort när man tvättar håret med shampoo:D jag ska också platta håret och ha mitt bena.
sen ska jag vara vi grå grön i huvet med 100 cm kajal runt om ögonen haha..
sen så ska jag droppa lite låtsas blog på mig och mitt lucia linne.
sen ska jag göra läskiga ljud;)
jag har fått min disign från "the groudge"
den var skit rolig och LÄSKIG..
vad tycks var det inte lite läskigt min outfit då asså?
jag längtar till i kväll och också lägtar jag också tille n tjej som jag älskar mest jo I.
miss you most beby.
i morgon skypar vi tror jag inte har någon tid i dag.
puss. ps: här kommer en bild hur jag typ ska se ut.

//Emmsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar