Lördag

HEEEEEEEEEEEEEJ ;D
idag kom jag precis på att om 2 dagar börjar vi skolan igen ;( ah asså jag pallar inte gå runt med en jätte ful uniform där kjolen måste vara exakt 5 cm över knäet asså ärligt talat vems kjol är så lång egentligen?! Sen får man ha såna hära äckliga svarta skor och en ful tröja MED KRAGE! Sen om man har halsband, armband osv. då får man ta av dom, inget nagellack heller. Så får man 3 timmars läxa varje kväll.... Ja ni kanske fattar varför jag inte vill gå tilbaka, man jag får hålla ut mig i 2 år till minst! Sen vet jag inte vart jag vill gå någonstans på typ universitet.. kanske NY? haha så blir det som i alla filmer... Kanske blir det som sorority row filmen som jag och emma kollade på en gång hahaha. Men men nu ska jag göra min läxa och det ska bli kuuuuuuuuuuuuuul -.-
älskar err!!!!
pusssssss

haha ska du se ut så här E?

1 kommentar: